niedziela, 28 lipca 2013

Przepraszam :'(

No hej... Na samym początku mówię NIE USUWAM BLOGA, SPOKOJNIE ;)  Chcę Was tylko uprzedzić, że nie mam dzisiaj czasu i nie dam rady dodać dzisiaj rozdziału, ale postaram się go dodać jakoś pod wieczór, ale niczego nie obiecuję, wiecie, wakacje i na nic nie ma czasu, wybaczcie. Wiem, że już kilka razy się spóźniłam z rozdziałami, ale ja na prawdę staram się jakoś ułożyć sobie dzień. Ale przysięgam, iż 9 rozdział na 100% będzie jutro, a jeśli chodzi o dzisiaj, to na 50%, nie chcę Was okłamywać... Ale obiecuję, wynagrodzę Wam to, że spóźniłam się z kilkoma rozdziałami, ale jakoś się odwdzięczę, już mam pomysł, jak. No to... Być może do wieczora, pa :** <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :) Taka zasada: Czytasz- komentujesz! Dziękuję ;*