czwartek, 25 lipca 2013

Heeej :*

No hejka :D Słuchajcie, wpadłam na takiego pomysła ;) Po lewej pod Chatem znajduje się ankieta jak podoba się Wam mój blog. Ostatnio zrobiło mi się przykro z tego powodu, że już dwie osoby zaznaczyły mi opcję "Żadna rewelacja..."(przepraszam za błąd, zamiast 'żana' ma być 'żadna') ale spokojnie, nie umarłam z tego powodu. Skoro ten ktoś zaznaczył tę opcję, znaczy, że coś się mu nie podoba. Więc proszę, piszę tego posta specjalnie dla Was, dla tych dwóch osób. Nie rozumiem za bardzo Waszej decyzji. Co robię źle? Naprawdę się staram, żeby było dobrze. PROSZĘ TE DWIE OSOBY O POZOSTAWIENIE KOMENTARZA POD TYM POSTEM, NAPISZCIE PROSZĘ, DLACZEGO TO ZAZNACZYLIŚCIE, CO JEST NIE TAK Z MOIM BLOGIEM? Oczywiście, ja nigdy nie gardzę krytyką, chcę wiedzieć, co się nie podoba i poprawić to, jeśli jest to możliwe. Możecie nawet napisać z anonima, tylko chociaż podpiszcie się z imienia na końcu komentarza, to dla mnie ważne, bo podejrzewam dwie osoby, które mogły to zaznaczyć, które nie za bardzo mnie lubią, chyba. Proszę, żeby to były prawdziwe imiona, nie krępować się. I proszę Was, jeśli nie czytaliście mojego bloga i ani jednego rozdziału, to nie wysyłajcie swoich opinii, bo to troszeczkę bez sensu, robić w ten sposób komuś na złość. Ja się w żadnym wypadku nie obrażam na te osoby, chcę wiedzieć po prostu, co chcą, żeby było zmienione.
P.S. Rozdział 8 jest na dole, już go napisałam ;)

8 komentarzy:

  1. Tak, teraz nikt się nie przyznaje, bo się 'boi'. Nie obrażę się, spokojnie, chcę wiedzieć, co mam poprawić, nie gryzę >_<

    OdpowiedzUsuń
  2. Wez sie nie przejmuj jakimis 2 osobami... ktore nawet boja sie przyznac. Mogą to być jakies inne zazdrosne blogerki ze tobie tak swietnie idzie. Nie przejmuj sie i kontynuuj proszę opowiadanie.! :D ~Even

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Awww... "Mogą to być jakies inne zazdrosne blogerki ze tobie tak swietnie idzie. Nie przejmuj sie i kontynuuj proszę opowiadanie.! :D" Dziękuję, to miłe :* może masz rację, może powinnam się przestać przejmować... Dzięki Even <3 skoro czytasz, to błagam, komentuj, bo cienko idzie u mnie z komami ;) :***

      Usuń
    2. No jasnee tylkoo dodaawaj nastepny. rozdzial.! ;33 ;d ~Even

      Usuń
  3. Patrick: O widzę że dodałaś opcję komentowania z anonima ;) . Sorry że wcześniej nie pisałem normalnych komentarzy ale nie mam żadnego konta z tych wymienionych w opcji komentarza , Ale teraz już z anonima mogę :D a o to że znikły moje komentarze nie przejmuj się jak będziesz tak dalej pisać doczekasz się ich jeszcze dużo ;P . A dwie osoby co im niby blog się nie podoba to olej bo tylko zazdroszczą twojego talentu do pisania. Sorry za ten długi wywód.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoczko ;) i muszę się troszeczkę wysilić, jeśli chodzi o twoje komentarze, ale postaram się, żeby było dobrze :D I dzięki za kolejną pochwałę (A dwie osoby co im niby blog się nie podoba to olej bo tylko zazdroszczą twojego talentu do pisania) Aww, to miłe ;) I jeśli chodzi o opcję komentowania, mogłeś jeszcze urzyć "Nazwa/adres URL" i tam możesz nadać sobie nazwę i nie musisz się ciągle podpisywać ;)(chodzi o to, że zamiast słowa "Anonim" koło daty, możesz sobie nadać nazwę "Patrick" :D) I teraz to ja się rozpisałam ;) do następnego :D

      Usuń
  4. Ja dałam żadna rewelacja, bo po prostu nie interesują mnie i nudzą wręcz własnie takie blogi, gdzie nie dodajesz żadnych zdjęć, filmików, vlogów ani nic, tylko jakieś nudne rozdział. wejdź sobie na jej bloga ---> http://lucy-luucy.blogspot.com/ i porównaj do swojego, twój to po prostu nuda i tyle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, ale po co właśnie dałaś/dałeś mi opinię, skoro nawet go nie czytasz? Dla twojej wiadomości dodaję zdjęcia co kilka rozdziałów a do każdego rozdziału daję teledysk jakieś piosenki. Poza tym WŁAŚNIE DLATEGO STEORZYŁAM TEGO BLOGA, ŻEBY DAWAĆ TU ROZDZIAŁY, więc po co nawet wchodzisz na tego bloga?! W każdym bądź razie takie wysyłanie opinii jak nawet nie wiesz o co chodzi w tym blogu jest bez sensu.

      Usuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :) Taka zasada: Czytasz- komentujesz! Dziękuję ;*