czwartek, 4 lipca 2013

Proszę Was !!!

Heeej !!! Słuchajcie, mam do Was małą prośbę. A mianowicie przy każdym moim poście proszę Was o dużo szczerych komentarzy, a nie dzieje się tak. Jak narazie mam po 1 komentarzu do pierwszych dwóch postów od Basi Kopytowskiej i oczywiście bardzo za nie dziękuję. Również drugą osobą, która daje mi jakieś oznaki życia na tym blogu to Patrick, o któym wspomniałam na wstępie w poprzednim poście(w drugim rozdziale), który przesłał mi najwięcej swoich opinii na temat rozdziałów. Czy ja coś robię źle? Proszę Was bardzo gorąco, żebyście pod każdym rozdziałem przesyłali swoje opinie(w postaci komentarza oczywiście). Wiem, że trochę osób odwiedziło wczoraj moją stronkę, ponieważ wczoraj wieczorem(3 lipca 2013) łącznie wyświetleń było około 75, a dziś w południe (4 lipca 2013) pojawiło mi się 91. Więc proszę, żeby każdy z Was pozostawił po sobie jakiś ślad w postaci komentarza pod rozdział. Będę Wam za to bardzo wdzięczna :D

~Pattie

3 komentarze:

  1. Ok:D <3 www.ross-laura-story-of-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. <3 spoko, sorry, ale nie miałam czasu i dlatego nie napisałam koma do 2 rozdziału :(

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :) Taka zasada: Czytasz- komentujesz! Dziękuję ;*