środa, 31 lipca 2013

Notka !!!

Hejka, chcę Was uprzedzić, że nie dodam dzisiaj rozdziału, ponieważ wczoraj dałam bonus z pytaniami i czekam na przynajmniej 5, 6 bądź 7 odpowiedzi na pytania(oczywiście oprócz moich odpowiedzi do komentarzy), a wtedy wyznaczę zwycięzcę i dam obiecane zdjęcia danego członka zespołu. Proszę, abyście pod tamtym postem(Bonus !!!) odpowiedzieli na pytania, kto jeszcze nie odpowiedział, a pod tym postem napisać, z kim chcielibyście zdjęcie z dedykacją :) z góry dziękuję :) W przeprosiny, że nie dodam rozdziału na czas ze względu na konkurs dam Wam wideo, które Ross nagrał z kolegami z podstawówki. Kocham je <3
 
Co o nim myślicie?

~Pattie

4 komentarze:

  1. Wideo świetne ^.^
    A co do zdjęcia z dedykacją to chałabym z Ross'em <3
    I jeszcze jedna sprawa skoro dziś nie dodasz rozdziału to kiedy? W Niedzielę czy wcześniej? =]

    OdpowiedzUsuń
  2. Super filmik, trochę się śmiałam przy nim ... no dobra ryczałam ze śmiech, ale ta piosenka wpadła mi w ucho xD
    Ross już w tegy świetnie tańczył, a i ten filmik tez mnie trochę przybił, b..bb..bo CZY WY WIDZIELIŚCIE JAKĄ ONI MIELI SZKOŁĘ? Ona była taka jak ja miałam..yyy ile Ross ma na tym video lat? No ja jestem od niego o 2lata i 3 miesiące młodsza. A jak ja poszłam do szkoły to była beznadziejna, ławki to się rozwalały i były pomazane :P, ale czego ja oczekuję po POLSCE :P
    To Ameryka rządzi xD i trochę z tego powodu jestem smutna :(
    <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :) Taka zasada: Czytasz- komentujesz! Dziękuję ;*