piątek, 9 sierpnia 2013

Happy Birthday, Rydel!

Aaaaaa!!! Chyba już wiecie, że dzisiejszego dnia Rydel obchodzi swoje 20 urodziny!!! A więc trzy, czte-ry:
Happy Birthday to you,
Happy Birthday to you,
Happy Birthday Dear Rydel,
Happy Birthday to you!!!
 
To może teraz po polsku:
 
Sto-lat, sto-lat
Niech żyje, żyje nam,
Sto-lat, sto-lat
Niech żyje, żyje nam,
Jeszcze raz, jeszcze raz,
Niech żyje, żyje nam
NIECH-ŻYJE-NAM!!!
 
A to nasza piękna jubilatka:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
A tu buziaczki od Ross'a dla swojej siostrzyczki <3
 
Happy Birthday Rydel!!!
 
 
 
To na tyle, chciałam dać jeszcze więcej zdjęć, lecz moja intuicja podpowiada mi, że już chyba wystarczy. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego Rydel!!!!!!!

3 komentarze:

  1. Fajowy post. Ja niestety mam ograniczony dostęp do internetu i nie mogłam zrobić czegoś takiego, ale przynajmniej wysłałam jej życzenia na twitterze ^.^

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej sto lat dla wspanialej jubilatki, spoznione ale szczere!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :) Taka zasada: Czytasz- komentujesz! Dziękuję ;*