wtorek, 11 lutego 2014

Wróciłam..

Hej.. Bardzo przepraszam za moją nieobecność, jest mi strasznie przykro.. W zasadzie mam argumenty, ale nie wiem czy one coś dadzą..

Po 1. Straciłam dostęp do swojego konta na bloggerze.


Po 2. Nie miałam kompletnie weny, nie potrafiłam nic wymyślić.


Po 3. Miałam mnóstwo spraw na głowie. Szkoła, przeprowadzka, problemy osobiste.. :c


Jest mi strasznie, S T R A S Z N I E  głupio, że nie prowadziłam bloga przez tyle czasu i Was zaniedbywałam.


Jeśli ktoś odwiedzał mojego aska, a pewno widział, że jestem BVB Army, "przerzuciłam" się na rock'a. To nie znaczy że już kompletnie nie lubię, R5, nie nie. Po prostu mniej mnie ciągnie do Popu, ale nadal go lubię i z chęcią słucham R5. To nie jest tak, że już kompletnie skończyłam moją przygodę z R5. Nadal będę prowadzić bloga, ale może trochę bardziej spontanicznie (podziękujcie moim nauczycielom). Bedę Was informować w krótkich notkach, czy będę pewna że wstawię rozdział niedługo czy na tydzień/dwa.


Mam nadzieję, że chociaż część z Was mi wybaczy i nadal będzie czytać bloga..


Wiem, że dużo mnie ominęło i nie publikowałam info o np. Przyjeździe R5 do Polski itp. Ale teraz postaram się informować, jeśli będzie to możliwe. 


Btw. Szkoła, do której chodzę, współpracuje z Radiem Zachód (103 FM i 106 FM) . Razem prowadzimy audycję, "Radioaktywni". To nasz fanpage na facebooku: Radioaktywni
ZAPRASZAM DO ZAGLĄDANIA, LAJKOWANIA I SŁUCHANIA NASZYCH AUDYCJI :)) (Taak, też się w to angażuję) :) BĘDĘ BARDZO WDZIĘCZNA!
Jeszcze raz Was strasznie przepraszam!

Następny rozdział pojawi się przeciągu dwóch-trzech dni. See you soon! ;*

~FallenAngel (zmieniłam nazwę, ale to nadal ta sama ja ;*)

3 komentarze:

  1. Fajnie, że wracasz :) Już myślałam, że nigdy nie napiszesz :/ A tu miła niespodzianka ;D
    Nie moge się doczekać rozdziału =]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a tak btw to nie wiem czy jeszcze byłaś jak zmieniłam sobie nazwę, więc ja wcześniej byłam Zuza Lbs, a teraz... jestem tym kim jestem ;P

      Usuń
    2. No widzisz :)) Też zmieniłam nazwę. Od teraz jestem Fallen Angel :))

      Usuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :) Taka zasada: Czytasz- komentujesz! Dziękuję ;*